استعفای شهردار تهران و انتصاب دوبارهی او از سوی امام به همان سمت
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زدهاند. کارکنان ادارات و وزارتخانههای مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمیدهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام میرود و استعفانامهاش را به ایشان تسلیم میکند و البته دوباره از سوی امام شهردار میشود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال اینکه سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت میترسد و طی یک مصاحبه شروع به ناسزاگویی به جواد شهرستانی میکند و سایر کارمندان و مسئولان دولت خویش را تهدید میکند. با همهی اینها شهردار تهران، تنها کسی نبود که به مدرسهی علوی(محل سکونت امام) روی آورد.
تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان...
ما را در سایت تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 20:43