
« جای خالی یاس »
فاطمه جان، سنگ ها بر سوگ تو ندبه می خوانند؛ در غروبی که شاخه ات را شکسته بودند.
امشب، جای پای دوست، در خانه خالی است و ترنم مهربانی، بی حدیث حضور او، خاموش است.
... علی، شبانه یاس می کارد! شبانه، داغ دلش را به خاک می گوید؛ اگرچه فردا صبح، از سمت خانه همسایه بوی نان آید.
دوباره بغض حسن با حسین می گیرد.
و جای خالیِ مادر به خانه می پیچد.
کجاست فاطمه امشب؟ کجاست بانوی نور؟
تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان...
ما را در سایت تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 20:24